wtorek, 8 maja 2012

Sprawy bloga.

Czyli kto się czym zajmuje itd.


Komentarze- 10sd + karta stałego czytelnika dla osoby najbardziej komentującej. Dla 2 karta stałego czytelnika i 2sd (Można zostawić sb na "koncie" blogowym i wybrac kiedy indziej.) 

Posty- można wysyłać na mojego maila madlen20001@o2.pl posty. Można za 1 dostać 5sd max. min 1sd.
Obowiązek redaktorki / redaktora: Pisanie co najmniej 1 posta na tydzień. Za 7 postów na tydzień  czyli co najmniej 28 na miesiąc redaktorka miesięcznie dostaje 10sd.

Konkursy, loterie, zagadki- zajmować może się tym każdy. Póki ja jestem obecna obiecuję 1 mały konkurs na mies. ;1 duży konkurs na 2 mies.; loterie na 3 miesiące. Zagadki 2 x w miesiącu po 5-10sd. 

A co do tych kont blogowych. Chodzi o to że jeżeli ktoś o nicku przykładowym madlen2001 wygra  drobną nagrodę np. 2sd to może zażądać pozostawienia jej na koncie blogowym. Ja automatycznie zapisuje:
madlen2001- 2sd+..

Jeżeli ktoś wygra potem np. 20sd to dopisuje te 20sd:
madlen2001- 2sd+20sd+..

Jeśli komuś będą potrzebne sd to może sb wybrać z tego konta dowolną kwotę sd.
Można tak płacić także za reklamy. + Mały plusik. 
Za utrzymywanie konta co najmniej przez miesiąc dostaje się potem 1sd/mies. 



Tu zapisuję konta blogowe + ilość sd na koncie:



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja chętnie zostanę redaktorką :)

Unknown pisze...

olqaa no to napisz coś o sb
(imię, wiek, czy umniesz rb zrzuty ekranu itd. i czy pisałaś na jakimś blogu. i czy jesteś ss xd)
bo ja szukam redaktorki!
ale napisz to w tym poście na redaktorkę która jutro
będzie pisać cały dzień. xd